Strona główna Kontakt
Centrum Kształcenia Kynologicznego
Psy rodzinne

Psy rodzinne
Psy rodzinne program obejmuje 12 zajęć 2 razy w tygodniu po 1,5 godziny.
Przewidziany jest dla psów powyżej 6 miesiąca życia.

Program zajęć:
Podczas zajęć właściciel zrozumie:
• jak poprzez zabawę zbudować wzajemną więź z psem
• jak zdobyć autorytet
• jak interpretować zachowanie psa wobec ludzi, psów i innych zwierząt.
• jakie potrzeby ma pies w różnych fazach rozwoju swojego życia
• jakie są zasady żywienia
• jakie błędy najczęściej popełnia.
• jaki wpływ ma konsekwencja na wychowanie psów

Pies będzie potrafił:
• Skupić się na opiekunie
• pilnowanie właściciela na spacerze, podczas zabawy z innymi psami.
• Chodzić na smyczy swobodnie, bez ciągnięcia i szarpania
• Usiąść na komendę słowną i optyczną
• Położyć się na komendę słowną i optyczną
• Zatrzymać się w ruchu na komendę słowną i optyczną
• Zostać w pozycji "siad", gdy opiekun odchodzi od psa
• Zostać w pozycji "waruj", gdy opiekun odchodzi od psa
• Pójść na swoje miejsce na komendę słowną i optyczną
• Przyjść do opiekuna na zawołanie "do mnie"
• Przyjść w pobliże opiekuna na zawołanie "wróć"
• Przynieść przedmiot wyrzucony przez opiekuna, np. piłkę, patyk
• Oddać opiekunowi przedmiot trzymany w pysku
• Nie zbierać śmieci, nie zjadać znalezionych resztek jedzenia, zostawić znaleziony przedmiot na komendę opiekuna

Pies będzie znał komendy:
• "Siad"
• "Waruj"
• "Stój"
• "Zostań"
• "Idziemy" (chodzenie na luźnej smyczy, bez ciągnięcia i szarpania)
• Przywołanie "do mnie"
• Przywołanie "wróć"
• Targetowanie (celowanie) nosem
• "Aport" (przynoszenie przedmiotów wyrzuconych przez opiekuna)
• "Daj"
• "Zostaw"
• odesłanie „na miejsce”

Psy rodzinne

Psy rodzinne
Psy rodzinne program obejmuje 12 zajęć 2 razy w tygodniu po 1,5 godziny.
Przewidziany jest dla psów powyżej 6 miesiąca życia.

Program zajęć:
Podczas zajęć właściciel zrozumie:
• jak poprzez zabawę zbudować wzajemną więź z psem
• jak zdobyć autorytet
• jak interpretować zachowanie psa wobec ludzi, psów i innych zwierząt.
• jakie potrzeby ma pies w różnych fazach rozwoju swojego życia
• jakie są zasady żywienia
• jakie błędy najczęściej popełnia.
• jaki wpływ ma konsekwencja na wychowanie psów

Pies będzie potrafił:
• Skupić się na opiekunie
• pilnowanie właściciela na spacerze, podczas zabawy z innymi psami.
• Chodzić na smyczy swobodnie, bez ciągnięcia i szarpania
• Usiąść na komendę słowną i optyczną
• Położyć się na komendę słowną i optyczną
• Zatrzymać się w ruchu na komendę słowną i optyczną
• Zostać w pozycji "siad", gdy opiekun odchodzi od psa
• Zostać w pozycji "waruj", gdy opiekun odchodzi od psa
• Pójść na swoje miejsce na komendę słowną i optyczną
• Przyjść do opiekuna na zawołanie "do mnie"
• Przyjść w pobliże opiekuna na zawołanie "wróć"
• Przynieść przedmiot wyrzucony przez opiekuna, np. piłkę, patyk
• Oddać opiekunowi przedmiot trzymany w pysku
• Nie zbierać śmieci, nie zjadać znalezionych resztek jedzenia, zostawić znaleziony przedmiot na komendę opiekuna

Pies będzie znał komendy:
• "Siad"
• "Waruj"
• "Stój"
• "Zostań"
• "Idziemy" (chodzenie na luźnej smyczy, bez ciągnięcia i szarpania)
• Przywołanie "do mnie"
• Przywołanie "wróć"
• Targetowanie (celowanie) nosem
• "Aport" (przynoszenie przedmiotów wyrzuconych przez opiekuna)
• "Daj"
• "Zostaw"
• odesłanie „na miejsce”

Wstecz